Serwis gwarancyjny - wezwij kuriera
Jeśli potrzebują Państwo przesłać do nas produkt w ramach gwarancyjnej obsługi serwisowej prosimy skorzystać z formularza dostępnego pod poniższym linkiem*:
https://dhl24.com.pl/serwis/proma/
* Usługa darmowej przesyłki reklamacyjnej dotyczy wyłącznie produktów z aktualną gwarancją, które po spakowaniu do wysyłki spełniają jeden z warunków:
- paczka do 31,5 kg,
- półpaleta,
- paleta.
W przypadku produktów o wyższej masie i rozmiarach wykraczających poza obrys palety (ponadstandard) prosimy o kontakt z Koordynatorem Serwisu, tel. +48 510 052 017, serwis@promapolska.pl.
* Przed wypełnieniem zlecenia prosimy o sprawdzenie czy gwarancja na posiadany produkt jest nadal aktualna. W przypadku nieuzasadnionej przesyłki nadawca zostanie obciążony jej kosztami.
* Produkt wysłany do serwisu musi posiadać zabezpieczające przed uszkodzeniami opakowanie. Serwis Proma Polska nie odpowiada za uszkodzenia w transporcie.