ProduktyProma Polska | Producent i dystrybutor maszyn oraz narzędzi +48 71 358 05 20 Przedłuż gwarancję

Serwis gwarancyjny

PROMA POLSKA sp. z o.o. udziela użytkownikom maszyn i urządzeń marki Proma i innych marek będących w naszej ofercie gwarancji, której warunki opisuje karta gwarancyjna.

Karta gwarancyjna
Okres gwarancji wynosi od 1 roku (urządzenia z działu Outlet) do 5 lat (wybrane urządzenia marki Proma Profi).
Na większość urządzeń udzielana jest 3-letnia gwarancja w systemie 3=2+1 (dwa lata bezwarunkowo, trzeci rok po rejestracji urządzenia w okresie 30 dni od zakupu przez użytkownika końcowego).
Formularz rejestracji urządzenia do przedłużonej gwarancji (trzeci rok) dostępny jest pod tym linkiem.


Produkty kierowane do naszego serwisu prosimy przesyłać na adres siedziby firmy, z dopiskiem "Dział serwisu".
Jeśli waga maszyny przekracza 140 kg prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego poprzez Formularz zgłoszenia reklamacji / naprawy u Klienta.

W każdym przypadku zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o dołączanie dowodu zakupu oraz opisu usterki - przyśpiesza to znacznie ustalanie zakresu prac i skraca przebieg procesu realizacji reklamacji.

Numer kontaktowy do Działu Serwisu: +48 71 358 05 41 lub e-mail: serwis@promapolska.pl

Jeżeli podczas prac serwisowych przy przesłanym do nas urządzeniu usterka nie zostanie wykryta lub stwierdzona, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia właściciela urządzenia kosztami związanymi z pracą serwisanta i transportem przesyłki.

Zgłoszenie reklamacji / naprawy u Klienta
Dział Serwisu skontaktuje się z Państwem w celu doprecyzowania potrzeb i umówienia daty wizyty.

Zapraszamy do kontaktu

+48 71 358 05 41 lub +48 510 052 017
Biuro:
Poniedziałek - piątek: 8'00 - 16'00

Magazyn:
Poniedziałek - piątek: 9'00 - 17'00
ul. Polna 29 (centrum Eurologis) 55-095 Długołęka

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.